مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 10:172022-08-13اجتماعي

دروازه عاشقی| سامان دهی 16 هزار داوطلب هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین


دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: 16هزار داوطلب ، امدادگر و نجات گر جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی امسال ساماندهی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 570 پایگاه ثابت، 116 پایگاه موقت و چهار هزار و 500 دستگاه خودرو امدادی و عملیاتی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کار گرفته خواهد شد.

وی همچنین گفت: البته مسئولیت درمانی و امدادی به زائران اربعین حسینی در خاک عراق برعهده هلال احمر است.

سلیمانی خاطرنشان کرد:در ایام اربعین با توجه به پیش بینی پنج میلیون زائر، پست های امدادی و درمانی هلال احمر در عراق نسبت به دو سال قبل سه برابر شده ضمن آنکه داروی مورد نیاز همه پایگاه های امدادی نیز تامین شده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ادامه از راه اندازی 15پست امدادی ثابت و 15 پست امدادی سیار در مرزهای شلمچه و چذابه در روزهای آینده خبر داد و افزود:در مجموع جمعیت هلال احمر آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را دارد.

سلیمانی با اشاره به هوای گرم در ایام عزیمت زائران اربعین حسینی به شهرهای مقدس کربلای معلا و نجف اشرف و تمهیدات لازم برای پیشگیری از گرمازدگی زائران عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عاشقی| سامان دهی 16 هزار داوطلب هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین

دروازه عاشقی| سامان دهی 16 هزار داوطلب هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین